OVOTJEDNE NOVOSTI IZ PPC SVIJETA
Black Friday tjedan kreće! Znam da ste svi umorni (i ja sam), ali izdržite još tjedan dana, dobar rezultat sada znači mir u glavi do proljeća. Treba samo još malo stisnuti, odraditi ovaj glavni tjedan i onda odmoriti 2-3 dana do početka Božićnih akcija.
Baš je lip život nas reklamdžija.
Dosta njurganja, idemo na vijesti:
GOOGLE: Search će usmjeravati složenija pretraživanja na Gemini 3, ne na AI Mode
Malo atipično od mene da ubacujem vijest koja nije direktno vezana uz PPC u kategoriju najbitnijeg, ali moram razjasniti ovo. Ljudi dosta pišu kako će Google slati složenija pretraživanja direktno na AI Mode, to nije točno.
Google će samo koristiti svoj novi model Gemini 3 za obradu tih upita, neće vas preusmjeravati sa Searcha na AI Mode. Nećete preko noći izgubiti pola impresija sa oglasa.

Dobar mi je ovaj dizajn
GOOGLE ADS: Novi Demand Gen drop
Google se dosta trudi oko Demand Gena ove jeseni, ovo je već treće veliko ažuriranje u par mjeseci.
Od bitnijih stvari izdvojio bi asset uplift A/B eksperiment - moći ćemo izračunati lift koji dobijemo dodavanjem novih kreativa u Demand Gen oglase. Ovo nam olakšava i ubrzava testiranje kreativa te omogućuje da vidimo koliko kreativa nam stvarno treba s obzirom na budžet.
Ima još par OK stvari, pročitajte više o njima na linku.

Skroz mi je kul Demand Gen
COOKIE CONSENT ĆE SE MOŽDA POSTAVLJATI NA RAZINI BROWSERA
Za sad nije izglasano ali ako zakon prođe ovo znači kraj cookie bannera, rest in piss.
Osim što pozdravljam ovu odluku kao korisnik međumrežja, pozdravljam je i s poslovne strane.
Ovo je vjerojatno blago negativno za ekipu koja ima jako visoku stopu pristanka na kolačiće i jako pozitivno za sve ostale oglašivače. O koristima u pogledu korisničkog iskustva ne moram puno govoriti.
O potrebi za consent modeom koji također utječe na prethodnu stavku za sad ne znam ništa ali pretpostavljam da ostaje.

Ne vratili se više nikad
GOOGLE ADS: Nano Banana Pro stiže u Adse
Nano Banana je skroz dobra (i ima top ime), ovo je super za manje timove koji ne mogu ili ne stižu raditi profesionalne kreative. Uvijek će dizajner napraviti bolju kreativu za oglase, ali Nano Banana je dovoljno dobra da pokrije potrebu za osnovnim kreativama.

Isprobajte i javite kakva vam je
Nije prebitno, nije ni nebitno
DOBRO ZA ZNATI

GOOGLE ISPROBAVA OGLASE U AI MODEU IZVAN GOOGLE LABSA
Testiranje AI mode i AI overview oglasa traje još od svibnja, pitanje je trenutka kad će se početi prikazivati svima.

GOOGLE UVODI NOVU METRIKU
“Original Conversion Value” je nova metrika koja izbacuje value adjustmente iz priče i daje pravu vrijednost konverzije.

LIFETIME BUDŽETI NA SEARCH KAMPANJAMA
Ovo je u beti, na PMaxu je u beti već neko vrijeme. Korisna stvar.

NOVI FEED ATRIBUT ZA POTICANE RECENZIJE
U product review feedu dobivamo is_incentivized_review atribut. Google i službeno dozvoljava recenzije potaknute popustima, kuponima, itd.

MS ADS PERFORMANCE COMPARISON DOSTUPAN GLOBALNO
Ovo ubrzava analizu kampanja. Dobra stvar ali obavezno prekontrolirajte ručno!
ZA ONE KOJI ŽELE ZNATI VIŠE
That’s all folks
Ajmo nazad na posao i čitamo se sljedeći ponedjeljak.
Ako Vam se sviđa format, pozovite prijatelje i kolege da se pretplate na newsletter preko linka niže:
mosa darza,
Ive Predovan


