NOVOSTI IZ PPC SVIJETA
Imamo malo slabiji tjedan po pitanju važih vijesti. Vikend je bija vesel (živili mladenci) tako da je meni to odlično, iman manje toga za pisat u nedilju navečer.
Nećemo dugo, krenimo sa par bitnijih stvari:
REDDIT ADS: Interactive Ads
Reddit pokreće interaktivne oglase! Meta već ima nešto ovog tipa ali se rijetko koristi, većinom za one spam igrice koje nikad ne izgledaju kao na oglasu. Reddit za sad nudi testiranje ovog formata oglasa ograničenom broju ljudi. Ako imate mogućnosti za napraviti ovo, javite se Reddit salesu.

TOP
GOOGLE ADS: Retroaktivno rezanje troškova na DemGenu
Google testira retroaktivno smanjivanje troškova (povrat novca) Demand Gen kampanja ako ne ostvare traženi CPA u learning fazi. Ovo sigurno dolazi sa puno sitnih slova (learning faza je sama po sebi sitno slovo) ali nije loše.

Dobro za manje klijente
Nije prioritet, nije nebitno
DOBRO ZA ZNATI

AGENTIC CALLS U AI MODEU
Google će moći automatski nazvati trgovce da provjeri cijene, za sad samo u US. Pozivi smaraju, jadni trgovci. Za kupce je ovo top.

BRAND KONTROLE U STANDARD SHOPPINGU
Ovo će olakšati kontrolu nad prikazivanjem brendova, nice.

MICROSOFT GASI MOBILNU APLIKACIJU ZA ADSE
Ovo mi je došlo na mail. Tugica, mobilne aplikacije za ads managere su me spasile 100 puta.

LAKŠE PRAĆENJE TROŠKOVA OGLASNIH PLATFORMI UNUTAR GA4
Dostupni su samo unutar portfolio bidding strategija. Ovo je korisno za neke industrije koje imaju visoke CPCove ali imam dojam da je ovo dostupno već neko vrijeme.

REDDIT GURA AUTOMATIZACIJU U ADS MANAGERU
UI sad favorizira automatski targeting u ad grupama.

PONOVNO UOČENI OGLASI U AI OVERVIEWU
Što mislite hoće li oglasi ostati pozicionirani ispod overviewa kad budu dostupni svima?
ZA ONE KOJI ŽELE ZNATI VIŠE

kocka modernog doba
To je to od ovog tjedna
Ako Vam se sviđa format, pozovite prijatelje i kolege da se pretplate na newsletter preko linka niže:
Do čitanja,
Ive Predovan





