NOVOSTI IZ PPC SVIJETA

Ako ste dobili poruku “Images in this message are hidden.” kliknite na show images, Gmail vjerojatno to ubacuje zbog velikog broja slika.

5 bitnijih novosti ovaj tjedan, jako puno srednje bitnih i puno sadržaja za ekipu koja želi znati više, ajmo dalje!

META ADS: Provjerite automatic adjustments

Rok Hladnik je primijetio da su se na nekim accountima automatic adjustments preko noći upalili sami od sebe! Provjerite je li se to i Vama dogodilo jer to može napraviti strašan nered na accountu.

Opet belaj na Meti

META ADS: Creative fatigue & similarity score

Meta je uvela Account Insights Tab koji pokazuje koji vizuali su dostigli kreativni zamor. Ja sam blago skeptičan prema toj metrici kao i prema većini ne-brojčanih metrika (ne volim je uzimati kao apsolutnu istinu), ali mislim da može biti relativno OK orijentir.

Creative themes section prikazuje tipove kreativa koji dobro prolaze u industriji. Ovaj dio je manje koristan jer ne uzima u obzir specifičnosti biznisa koji se oglašava (niti može). Isto ne bi bilo loše baciti oko.

Ovo još nije dostupno svima, provjerite imate li to u Ads Reporting tabu.

Fora

GOOGLE ADS: Promotion analytics u Merchant Centru

U Merchant Centru sad možemo vidjeti rezultate promocija. Možemo vidjeti klikove, impresije i CTR po naslovu promocije, pojedinačnom proizvodu, brendovima, kategorijama proizvoda i po tome je li promet organski ili plaćeni.

Super stvar za ekipu koja radi ecommerce u inozemstvu. O Google Shoppingu na Balkanu za sad možemo samo sanjati.

Više metrika je uvijek dobrodošlo

GOOGLE ADS: Dvije nove lokalne metrike

Imamo dvije nove metrike u Google Adsu vezane za Google Maps i Local Pack.

  • Map pin clicks - broj klikova korisnika na promoted pin na Mapsu.

  • Show nearby locations - bilježi interakcije u kojima korisnici pregledavaju druge trgovine u blizini.

Više metrika uvijek dobro dođe, pogotovo na mapama koje su važnije nego što ih doživljavamo.

Obožavam mape i local pack

META ADS: Advantage + leads kampanja dostupna globalno

Na nekim accountima je ovo dostupno već mjesecima, na ostalima bi se trebala pojaviti ovih dana.

Ova kampanja se optimizira prema konvertiranim leadovima, što znači da je nema smisla testirati bez da kvalificirate leadove u leads centru ili vlastitom CRM-u.

Isprobajte

Nije prebitno, nije nebitno

DOBRO ZA ZNATI

CROSS CAMPAIGN METRIKE

Novi grafikon u Google Ads overview tabu.

KORISTITE PROMOTION ASSET

Koristan članak o često zanemarenom assetu. Relevantno za BFCM.

GOOGLE ZABRANJUJE OGLAŠAVANJE SWEEPSTAKE CASINA

Sweepstake casino je casino u kojem ne igrate s pravim novcem nego sa supstitutima.

MERCHANT CENTER ZA AGENCIJE

Praktički MCC za GMC. Dobra stvar za ekipu koja radi sa strancima.

MICROSOFT CLARITY TRAŽI CONSENT OD 31.10.

Week ruined.

VIŠE TIPOVA OGLASA DOLAZI NA THREADS

Kakvi su Vam rezultati na Threadsu?

GMAIL I DISCOVER RAZDVOJENI U DEMAND GEN REPORTU

Drago mi je da je Google zadnjih pola godine skužio da želimo malo više reportinga po kanalima.

DODANI MAX I MIN BID U MAX CONV. VALUE STRATEGIJU

Dostupni su samo unutar portfolio bidding strategija. Ovo je korisno za neke industrije koje imaju visoke CPCove ali imam dojam da je ovo dostupno već neko vrijeme.

AUDIENCE TARGETING ZA PROMOCIJE U GMC-U

Odlična stvar. Značajno olakšava testiranje promocija.

GOOGLE POKRENUO POMELLI - AI ZA ON-BRAND KREATIVE

Ovo bi moglo biti korisno za manje firme i za “snađi se” situacije s kreativama. Naravno da nije dostupno van anglosfere.

NANO BANANA + GOOGLE LENS

Ovo je više vijest za SEO nego za nas ali dobro je znati. Nano Banana će biti integrirana u Google Lens. Moći ćete lakše vizualizirati proizvode u prostoru.

To je to od ovog tjedna

Ako Vam se sviđa format, pozovite prijatelje i kolege da se pretplate na newsletter preko linka niže:

Do čitanja,

Ive Predovan

Keep Reading

No posts found