NOVOSTI IZ PPC SVIJETA
Šaljem prvu verziju Reklamnog Biltena.
Nadam se da ste se odmorili preko vikenda, idemo odmah na najvažnije vijesti, ima ih 7.
GOOGLE ADS: Audience exclusion uskoro dostupan u PMax kampanjama
Japanac Satoshi Ando je uočio “Data Exclusion” opciju u postavkama PMax kampanje. Još ne znamo kad će ovo biti dostupno globalno ali imajte na umu da će se dogoditi.
S obzirom da je jedna od većih mana PMaxa bila da previše gađa zagrijanu retargeting publiku, ovo su super vijesti. Napokon ćemo moći raditi prospecting PMax kampanje.

Ako znate Japanski, blago vama
META ADS: Novi creative testing feature
Meta uvodi pojednostavljeno testiranje kreativa prilikom izrade i editanja oglasa. Odaberete do 5 kreativa i Meta će automatski napraviti testne varijante, više o procesu u linku niže.
Ovo je koristan update jer ubija tri muhe jednim udarcem: osigurava delivery za oglase bez puno kompliciranja, ubrzava proces izrade oglasa koji je na Meti grozno spor i pun problema, i omogućava da ne prebacujemo pobjedničke kreative u novu kampanju ili ad set te tako zadržavamo veću količinu podataka.
Napokon nešto dobro od Zucca.

Dobar feature
GOOGLE ADS: Demand Gen update
Google se u novom updateu dosta fokusirao na optimizaciju biddinga i dodao je tri nova customer acquisition cilja:
New customer value mode
High-value new customer mode
New customer only mode
Dobivamo i mogućnost optimizacije target CPC biddinga po kanalu, što je top za skuplje kanale tipa Gmail.
Od lošijih stvari imamo AI generated video, o tome više poslije.
Ima tu još par stvari, pročitajte više na linku ispod i pogledajte video o updateu.

Demand Gen se približava donjem dijelu funnela
GOOGLE ADS: Automatski generirani video u Demand Genu
Google će automatski pretvarati slike iz Demand Gen oglasa u video i prikazivati ih na YouTubeu. Ovo će se automatski primijeniti na sve ad grupe koje sadržavaju samo slike.
Ako klijent ili vi želite da su oglasi on-brand, možete to isključiti u postavkama pojedinačnih oglasa, a ako ste vi ili klijent otvoreni za eksperimentiranje s AI videom, isprobajte ovu opciju.

Oprezno
GOOGLE ADS: Sitelinkovi na oglasima na Google Mapsu
Za sad je nepoznato je li ova opcija dostupna samo u SAD-u ili globalno.
Ovo nam daje mogućnost da vodimo ljude direktno na određene landing pageove (oprezno s account-level sitelinkovima). Uz to povećava površinu koju zauzima oglas, što znači da će plaćeni rezultati raditi bolje a organski lošije.
Stavljam ovo u najvažnije vijesti zato što su oglasi na karti jako važni za firme koje rade na određenom području i firme sa poslovnicama.

Više površine za oglase
GOOGLE ADS: Text brand guidelines
Google testira brend smjernice za tekstove oglasa. Moći ćemo isključiti određene pojmove ili tonove komunikacije. Primjerice možemo reći Googleu da ne želimo da komunicira da je naš proizvod jeftiniji od drugih.
Ovo je odlična postavka za zaštitu od AI bućkuriša* u tekstu i sprječavanje lošeg utjecaja oglasa na brend.
Smjernice su u beti, za sad samo za kampanje na engleskom jeziku.
* Guglajte doslovni prijevod riječi slop

Napokon malo kontrole oglasa u našim rukama
REDDIT ADS: optimizacija za 6-second engaged video view
Kampanje koje koriste Video Views objective sada mogu koristiti 6-second view optimization goal.
Ovo je odličan korak naprijed za video oglašavanje na Redditu. Do sad je bila dostupna samo optimizacija po 2 sekunde pregleda videa što je praktički ništa. Ova postavka bi trebala ciljati puno relevantniju publiku.

Korak naprijed za Reddit
Novosti koje nisu prioritet broj 1, ali nisu ni nebitne
DOBRO ZA ZNATI

BING SHOPPING ADS
Bing shopping ads sad imaju male filter botune koji pomažu suziti pretraživanje.

GMC UPDATE
Google Merchant Center dodaje centralizirani pregled problema sa proizvodima i accountom.

AUTOMATSKI NEW CUSTOMER VALUE
Google Ads testira automatsko određivanje “New Customer Value”, potencijalno korisno za ekipu koja nema vremena ali i potencijalno štetno zbog nepreciznosti i pogodovanja potrošnji para.

LOVABLE DODAJE SHOPIFY INTEGRACIJU
Developeri, pripremite cjenike za popravljanje vibe-codeanih shopova.
Za one koji žele znati više
OSTALO
Potencijalni problem s Cometom i Atlasom
AI-powered browseri tipa Atlas i Comet mogu odglumiti ljudsku interakciju s webom. Među ostalim mogu klikati na oglase a da Google ne skuži da se radi o botu i tako vam usisati pare.
To je to od ovog tjedna
Ako Vam se sviđa format, pozovite prijatelje i kolege da se pretplate na newsletter preko linka niže:
Do čitanja,
Ive Predovan





