OVOTJEDNE NOVOSTI IZ PPC SVIJETA
Živili mi dobri ljudi.
Osim novosti, odlučio sam da ću tu i tamo ubaciti koju anketu. Uvijek mi se pojavi dosta pitanja u glavi kad sastavljam bilten i želim znati što kolege iz struke misle o nekim temama. Današnje pitanje je koristite li Googleov AI Mode? Nakon što pročitate vijesti, scrollajte dolje i ogovorite na anketu.
Ovog tjedna nije bilo nešto puno važnih vijesti, ali ima popriličan broj srednje važnih stvari koje bi bilo dobro pročitati, idemo:
GOOGLE: AI Mode korisnici odlaze na web u 69% slučajeva kod transakcijskih pretraga
To je nešto bolje od očekivanog. Kod oglašavanja, ovo možda bude dobar filter za ljude koji dolaze na web bez prave namjere kupnje.
Ako moja teorija ima smisla, ovo znači da će stopa konverzije iz AI Mode oglasa biti viša nego kod klasičnih search oglasa, kao i to da će biti više konkurencije za manje klikova, što posljedično znači veći CPC.
Ovo me vodi ka zaključku da će CRO (#orangesponsorsyou) biti puno važniji u bližoj budućnosti kako bi se svaki klik iskoristio do maksimuma.

Perplexity > AI Mode
Nije prebitno, nije ni nebitno
DOBRO ZA ZNATI

Od sad možemo koristiti eCommerce podatke iz GA4 za dynamic remarketing
Dynamic remarketing je malo precijenjen, ali i dalje donekle koristan.

Od sad su nam dostupni Search Partneri u channel reportingu za PMax
Očito Google ima nešto pozitivno za reći o njima čim nam ih pokazuje.

Kako AI Overviews utječu na pozicioniranje plaćenih search rezultata
Ukratko, ne baš najbolje.

“Products at this location” sekcija vidljiva na lokalnim oglasima
Kao eCommerce-first oglašivaču, ovo mi je super.

Microsoft od sad disapprova samo pojedinačne assete
Ovo znači da se oglasi neće gasiti zbog jednog headlinea. Živio Mikromekani.

Promet iz ChatGPTa više praktički ne raste
Što ne znači da neće rasti u budućnosti, kao ni da drugi LLMovi neće rasti.

OpenAI odgađa implementaciju ChatGPT oglasa
Pauzirali su ga zbog rada na poboljšanju kvalitete ChatGPT-a.

Australija uvodi zabranu društvenih mreža za mlađe od 16 godina
Nije isključeno da će se ovakve stvari događati i u drugim državama. S oglašivačke strane to znači da će ta publika biti teže dostupna. Samo mi nikako nije jasno po čemu je YouTube društvena mreža.

Update Amazon Ads reportinga
Novi update olakšava stvari oglašivačima koji upljavljaju velikim brojem oglašivačkih računa.
ZA ONE KOJI ŽELE ZNATI VIŠE
That’s all, folks
Ne zaboravite na ovotjednu anketu:
Nije bilo naporno, idemo nazad na posao i čitamo se sljedeći ponedjeljak.
Ako Vam se sviđa format, pozovite prijatelje i kolege da se pretplate na newsletter preko linka niže:
mosa darza,
Ive Predovan


