OVOTJEDNE NOVOSTI IZ PPC SVIJETA

Živili mi dobri ljudi. 

Osim novosti, odlučio sam da ću tu i tamo ubaciti koju anketu. Uvijek mi se pojavi dosta pitanja u glavi kad sastavljam bilten i želim znati što kolege iz struke misle o nekim temama. Današnje pitanje je koristite li Googleov AI Mode? Nakon što pročitate vijesti, scrollajte dolje i ogovorite na anketu.

Ovog tjedna nije bilo nešto puno važnih vijesti, ali ima popriličan broj srednje važnih stvari koje bi bilo dobro pročitati, idemo:

GOOGLE: AI Mode korisnici odlaze na web u 69% slučajeva kod transakcijskih pretraga

To je nešto bolje od očekivanog. Kod oglašavanja, ovo možda bude dobar filter za ljude koji dolaze na web bez prave namjere kupnje.

Ako moja teorija ima smisla, ovo znači da će stopa konverzije iz AI Mode oglasa biti viša nego kod klasičnih search oglasa, kao i to da će biti više konkurencije za manje klikova, što posljedično znači veći CPC.

Ovo me vodi ka zaključku da će CRO (#orangesponsorsyou) biti puno važniji u bližoj budućnosti kako bi se svaki klik iskoristio do maksimuma.

Perplexity > AI Mode

Nije prebitno, nije ni nebitno

DOBRO ZA ZNATI

AI Max može “nadjačati” exact i phrase match keyworde

Oprezno s implementacijom.

Od sad možemo koristiti eCommerce podatke iz GA4 za dynamic remarketing

Dynamic remarketing je malo precijenjen, ali i dalje donekle koristan.

Od sad su nam dostupni Search Partneri u channel reportingu za PMax

Očito Google ima nešto pozitivno za reći o njima čim nam ih pokazuje.

Kako AI Overviews utječu na pozicioniranje plaćenih search rezultata

Ukratko, ne baš najbolje.

“Products at this location” sekcija vidljiva na lokalnim oglasima

Kao eCommerce-first oglašivaču, ovo mi je super.

Microsoft od sad disapprova samo pojedinačne assete

Ovo znači da se oglasi neće gasiti zbog jednog headlinea. Živio Mikromekani.

Promet iz ChatGPTa više praktički ne raste

Što ne znači da neće rasti u budućnosti, kao ni da drugi LLMovi neće rasti.

OpenAI odgađa implementaciju ChatGPT oglasa

Pauzirali su ga zbog rada na poboljšanju kvalitete ChatGPT-a.

Australija uvodi zabranu društvenih mreža za mlađe od 16 godina

Nije isključeno da će se ovakve stvari događati i u drugim državama. S oglašivačke strane to znači da će ta publika biti teže dostupna. Samo mi nikako nije jasno po čemu je YouTube društvena mreža.

Update Amazon Ads reportinga

Novi update olakšava stvari oglašivačima koji upljavljaju velikim brojem oglašivačkih računa.

That’s all, folks

Ne zaboravite na ovotjednu anketu:

Koristite li Googleov AI Mode?

Login or Subscribe to participate

Nije bilo naporno, idemo nazad na posao i čitamo se sljedeći ponedjeljak.

Ako Vam se sviđa format, pozovite prijatelje i kolege da se pretplate na newsletter preko linka niže:

mosa darza,

Ive Predovan

Keep Reading

No posts found